De reis - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tim Kaart - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Tim Kaart - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Tim kaart

Blijf op de hoogte en volg Tim

07 Januari 2015 | Frankrijk, Parijs

De reis begint goed 80 minuten vertraging.
Maar gelukkig heb ik nog genoeg tijd in Parijs om over te stappen.
De eerste vlucht duurde niet zo lang dat was van Schiphol naar Parijs.
Maar anderhalf uur.
Het overstappen ging gemakkelijk.
Het vliegtuig van Parijs van Shanghai was gigantische, het was zo'n dubbeldekker vliegtuig.
Ik zat lekker bij het raampje maar tot grote spijt zat ik bij de vleugel, dus ik zag nog niks.
De vlucht naar Shanghai duurde langer 11 uur.
Dat is aardig lang op een stoeltje zitten, heb maar een paar films gekeken en wezen slapen in die tijd.
Ook nog 2 maaltijden gekregen tijdens de vlucht.
En toen na 11uur was je ineens in China.

1 uur om over te stappen want we hadden iets vertraging.
Dit keer kon ik me stoel niet kiezen, en ik zat gelijk in het midden van het vliegtuig.
En of dat nog niet erg genoeg wat deed mij tv het ook niet.
Dus ik heb alleen maar een beetje voor me uit lopen staren en af en toe wat slapen.
En ik heb nog even gepraat met een Australiëse meid die naar huis ging.
Die heeft gereisd door Europa.

Het eten was wel erg lekker op het vliegtuig.
Dat vond ik op het andere vliegtuig minder.
Omdat ik niet zoveel kon doen tijdens deze vlucht duurde het erg lang, en de tijd ging zo langzaam.
Maar dan bedenkt je je dat je nog een kadotje in je tas hebt zitten, die je pas open mocht maken in het vliegtuig.
Een wensen boekje zit er in.
Met allemaal foto's en teksten van geweldige mensen.
Hartstikke bedankt iedereen hier ben ik heel blij mee.
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL!!

En dan naar meer dan 30uur reizen kom je op je eindbestemming Sydney.
Loop je zonder moeite of ondervraagd te worden langs de douane zoals je altijd op tv ziet.
En daarna in een busje naar je hostel gebracht worden.

tot vrijdag in Sydney nog allemaal dingen te regelen en dan vlieg ik vrijdag van Sydney naar Adelaide





  • 07 Januari 2015 - 21:15

    Sanne:

    Hee Tim,

    Wat fijn om te lezen hoe de reis is verlopen.
    Ik heb de afgelopen dagen geregeld wel gedacht aan het feit dat jij in dat vliegtuig zat. En wat een zit man... Ik kan me voorstellen dat je af en toe wel verveeld hebt. Je wensenboekje bijzonder en erg persoonlijk! Dat gaat je vast door moeilijke momenten heen helpen.
    Ik zag de eerste foto's van australie al. Wat gaaf man!! Geniet nog even tot vrijdag en opnieuw een fijne vlucht gewenst naar Adeliade.

    Ik ben benieuwd naar je volgende reis update!!

    Liefs, Sanne

  • 07 Januari 2015 - 21:34

    Rineke:

    Hoi Timmie,

    Goed te horen dat je veilig bent aan gekomen tot dus ver. We houden je op de zijlijn in de gaten. xxx

  • 07 Januari 2015 - 21:41

    Jesse (3de):

    Heyy man,

    Mooizo dat je een goede vlugt hebt gehad. Ik moest wel een paar keer lachen dat je pech had met de tv en dat je al vrienden maakt in de vliegtuig. Mooi stukje geschreven en natuurlijk wacht ik op meer.

    Gr. Beest jesse

  • 07 Januari 2015 - 21:51

    Jolanda:

    Hey Tim,
    pff wat een lange "zit" zeg maar gelukkig ben je veilig aangekomen. Lang leve FB en deze site. Leuk om je zo te volgen. Go Tim! Groetjes de Bergjes. x

  • 07 Januari 2015 - 22:31

    Petra Kaart:

    we wisten niet dat je zo mooi kon schrijven en het was wel een lange zit .mooie foto,s gemaakt

    we zijn jaloers op het mooie weer wat je daar hebt

  • 07 Januari 2015 - 22:48

    Nathasja:

    Heej Tim.
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen,
    Dan kan het avontuur nu echt beginnen. Wat een
    top idee van jouw ouders, die map met wensen van
    iedereen. Heel veel plezier.
    Liefs Nathasja Bas en Emma

  • 09 Januari 2015 - 12:43

    Frans, Carinne & Floren:

    Hoi Tim,
    fijn dat een een goede trip hebt gehad en veilig over bent. Natuurlijk hebben we je eerst berichtje gelezen en inderdaad, je schrijft op een hele leuke manier, erg leuk om te lezen :). Veel plezier de komende tijd, om daar ook weer lekker te wennen en " thuis te raken", we zien uit naar je volgende berichten.
    PS je zult vast al wel dingen uit Nederland missen, maar zeker niet het weer: het is hier druilerig rot weer, dus geniet er ook namens ons maar extra van!
    Liefs Frans, Carinne & Floren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2016

Kort verslagje farm work

24 Juni 2015

Papua New Guinea

27 Februari 2015

Brisbane

20 Januari 2015

Eerst week Adelaide

11 Januari 2015

Sydney
Tim

Actief sinds 24 Nov. 2014
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 8051

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 05 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: