Eerst week Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tim Kaart - WaarBenJij.nu Eerst week Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tim Kaart - WaarBenJij.nu

Eerst week Adelaide

Door: Tim Kaart

Blijf op de hoogte en volg Tim

20 Januari 2015 | Australië, Adelaide

Adelaide

Zo aangekomen in Adelaide.
Hier ga ik de komende 6 maanden wonen.
Ik werd op gehaald van het vliegveld door me host Family, de kinderen hadden leuke bordjes gemaakt.
Toen ik bij hun huis aan kwam maakte ik kennis met de opa en oma van de kinderen die een aantal dagen op bezoek waren.

Ik had een kado gekocht voor de kinderen, een oud Hollands spelletje ganzenbord.
En dat hebben we een poosje gespeeld ze waren er heel blij mee.
Ik slaap in een geweldige kamer, in het zwembad huisje.

De volgende dag zijn opa, felicity en ik naar een wijn proeverij geweest in de Adelaide Hills.
Ik heb zelf geen wijn geproefd, ik ging mee om van de mooie omgeving te genieten.
Op de terug weg hebben we Thais gehaald. Ik hab nog nooit Thais gehad. Maar Het was erg lekker.

Na het eten nog even gezwommen in het zwembad en daarna dan voor het eerst sinds de reis geskyped met het thuisfront.
Was leuk om mama en Mike te zien en te spreken, jammer dat pap er niet was maar die spreek ik de volgende keer wel weer.

Zo weer een paar dagen voorbij niet veel gebeurt wat ik echt de moeite vond om daar over te schrijven tot nu, want ik mocht vandaag een rijles nemen.
Ze rijden in Australie aan de andere Kant en daarom moest ik een rijles nemen.
Het was lastig vooral als je richting wil aan geven en dan je ruiterwissers ineens op en neer gaan.
En de bochten waren ook erg wennen.








  • 20 Januari 2015 - 13:00

    Jolanda Van De Berg-Kaart:

    hoii Tim, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Zoooo, een huis met een prive-zwembad! Haha lachen man die sjaal van apeldoornse boys. Knap hoor links rijden sommige hebben al moeite met rechts rijden.... En ik wil je nog even zeggen dat je het allemaal leuk vertelt!. Groetjes.

  • 20 Januari 2015 - 22:05

    Rob En Petra:


    hoi tim.
    leuk dat je het na je zin hebt. Let opdat je niet meer verbrand,want dat doe je gauw met die temperatuur en een beetje wind erbij. Heb je de sjaal in het doel hangen als je aan het voetballen bent
    omdat je zo vaak hebt gescoord. Fijn dat je een zwembad bij je huis hebt ,kun je van je bed zo het zwembad in. groetjes aan iedereen liefs Papa en Mama love you

  • 24 Januari 2015 - 11:42

    Frans, Carinne & Floren:

    Hoi Tim,
    even het laatste "nieuws" uit Wilp, … het is hier helemaal wit. Natuurlijk over een paar uur al weer helemaal verdwenen, maar toch. Echt wat anders vergeleken, met de heerlijke temperatuur bij jou daar, maar leuk om weer even een witte tuin mee te maken.
    Je berichten over je nieuwe stek klinken fantastisch, we zijn benieuwd naar je volgende verhalen en foto's. Groetjes Frans, Carinne & Floren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2016

Kort verslagje farm work

24 Juni 2015

Papua New Guinea

27 Februari 2015

Brisbane

20 Januari 2015

Eerst week Adelaide

11 Januari 2015

Sydney
Tim

Actief sinds 24 Nov. 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 8042

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 05 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: