Voor de reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tim Kaart - WaarBenJij.nu Voor de reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tim Kaart - WaarBenJij.nu

Voor de reis

Door: Tim kaart

Blijf op de hoogte en volg Tim

05 Januari 2015 | Nederland, Schiphol

Reisverslag 1

Voor de reis

Zo daar zit je dan op een stoeltje op Schiphol te wachten tot je vlucht naar Australië gaat.
Uitgezwaaid worden door familie en vrienden.
Gedachtes door je hoofd over van alles, familie, vrienden, hoe het in Australië zal bevallen en nog veel meer.
Heel erg Jammer dat me broertje lief er niet bij was maar we hebben thuis goed afscheid genomen.

Ben blij dat ik toch nog oud en nieuw in Nederland heb kunnen gevieren met een geweldig hechte groep maar er gaat nu een nieuw avontuur beginnen, en wat voor één.
Eerst een half jaar als au-pair werken in Adelaide en daarna backpacken door het prachtige Australië.
Ik kijk er erg naar uit.

  • 07 Januari 2015 - 21:49

    Gerry Reeuwijk:

    Hoi hoi, wat een mooi geschreven eerste reisverslag! We zijn zeer benieuwd naar alle volgende reisverslagen!
    Inmiddels ben je in Sidney in een hostel en ik hoorde dat je hele leuke kamergenootjes hebt. ;-)
    Je avontuur is nu echt begonnen daar aan de andere kant van de wereld. Geniet ervan.
    We hopen snel meer van je te horen en wensen je een goede vlucht vrijdag. Tot horens, liefs van ons allen. De Reeuwijkjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2016

Kort verslagje farm work

24 Juni 2015

Papua New Guinea

27 Februari 2015

Brisbane

20 Januari 2015

Eerst week Adelaide

11 Januari 2015

Sydney
Tim

Actief sinds 24 Nov. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 8056

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 05 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: